fredag 29 april 2011

Benen i vädret!

Då var kollen på slemhinnan avklarad! Efter alla dessa gånger jag har lagt upp benen i vädret borde jag vara van, men tycker varje gång det är jobbigt!
Slemhinnan hade inte växt till sig så bra. Ny kontroll i nästa vecka. Mitt lilla försök till planering misslyckades. Att jag aldrig lär mig. Jag hade "planerat" för insättning på fredag nästa vecka. Men istället blir det ny koll på onsdag och förmodligen insättning veckan därpå (om det blir någon). Kan tyckas att jag är gnällig, men efter alla dessa gånger är jag trött på att aldrig veta hur det blir. För mig tar ett besök en hel dag då jag får åka flera mil samt massa extra jobb för att ändra om alla tider på jobbet. Massa strul och stress!! Och nu blev det en extra dag till i.o.m en extra koll på slemhinnan. Det känns ju förstås bra att de gör det noggrant! Men det är bara det att man aldrig har kontroll. Andra går in i sängkammaren och myser medan vi åker på massa undersökningar och alltid är beroende av andra människor, mediciner och kontroller. Jag blir så trött!!

Börjar med 4 tabletter morgon och kväll imorgon. Kommer inte ihåg om jag haft så många tidigare.

5 kommentarer:

  1. Jag tror aldrig man riktigt vänjer sig vid alla undersökningar och medeciner. Det frestar på och visst är det orättvist!! Hoppas slemhinnan ser fin ut på onsdag, trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt när det inte blir som man tror att det ska bli. Det är jobbigt när det strular och man måste ta ledigt en extra dag från jobbet. Förhoppningsvis kommer allt vara värt det in the end :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej Charlotte
    Hoppas det!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Att ligga med benen i vädret vänjer man sig nog aldrig vid...

    SvaraRadera