måndag 25 april 2011

Påsk

Påsken har varit härlig! Fredagen började med oxfilé, risotto och amaronevin på balkongen. Sista vinet ett tag framöver nu! Hoppas på lääänge!

Lördagen bjöd på en härlig löprunda med syrran. Sedan grill, bad i badtunna på landet, najs!

Igår en promenad och lunch ute med kroppkakor och raggmunkar. Hela helgen med strålande sol och värme!!

Tyvärr har jag nu dragit på mig en förkylning. Förmodligen för mycket gos med min snoriga 9-månaders systerdotter!!! Men vilken solstråle hon är. Skrattar mest hela tiden, mysigt!! Den lite större tjejen är också en härlig liten unge med ett härligt temperament!!! Det blev tomt efter att de åkte igår. Vill också ha liv och rörelse i mitt hem!

Ökade dosen progynon idag. 3 tabletter morgon och kväll. Konstigt, känns nästan som när jag sprutar. Molar och har sig i nedre delen av magen. Men det är väl slemhinnan som växer till sig fint, hoppas jag!

Nu blir det lite omplantering av mina kryddor och tomatplantor!
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Hopppas att ni får liv och rörelse i ert hem!
    Känner igen mycket av tankarna och känslorna du beskriver. Skönt att veta att man inte är ensam fast man mest av allt önskade att ingen skulle behöva gå igenom detta.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Tänk så många vi är med liknande känslor och tankar! Mest tjejer. Min sambo tänker och känner inte alls som mig. Det är svårt att förstå varandra ibland! Jag tror ibland att jag är för känslig!!!

    Kram

    SvaraRadera