måndag 18 april 2011

Tjejmilen

Ett mål i mitt liv just nu är att springa tjejmilen i stockholm i september. Jag har det senaste året varit väldigt inaktiv. Jag har en syster som är världens bästa syster. Hon har alltid ställt upp för mig. När jag mådde som sämst i vintras ringde hon mig varje dag. Hon föreslog även att vi skulle springa tjejmilen. Innan ivf tränade jag kontinuerligt på gym samt en del löpning. När min syster kom med förslaget i vintras kändes det helt omöjligt då jag mådde skit. Nu är jag så tacksam för nu har jag ett nytt mål. Tyvärr bor min syster i en annan stad så vi kan inte träna ihop. Men jag har fått med mig en kompis som jag springer med en gång i veckan. Super! Hon ska också med på tjejmilen. Så nu är vi anmälda och har även bokat hotell i 2 dagar. Syrran har en kompis med sig och kanske 2 kompisar till hänger på. Jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar