måndag 2 maj 2011

Mående!

Jag mår faktiskt riktigt bra just nu! Jag har kanske blivit vän med progynonet! Helgen var avkopplande. Mycket jobb med båten, vilket får en att må bra! Barnvakt i lördags åt sambons lilla brorsdotter som är en liten solstråle! Jag har fortsatt att ta det lugnt på arbetet idag och försöker acceptera att jag inte kan allt och att jag inte hinner med allt. Lider av prestationsångest! Jag har även tagit hjälp av vår sekreterare för att boka om onsdagen. Också ett bra steg för mig att be om hjälp av någon annan! (Har förvisso lääänge tagit hjälp av läkare, sjuksköterskor och embryologer! Tack för att ni finns!)

Hur går det då med löpningen?
Jo, i förra veckan blev det löpning 2 dagar. Hinner nog bara med 2 dagar denna vecka också!
Jag och min löparkompis har börjat följa ett träningsprogram på Marathon.se för 290:-. Så nu ska här springas!!!

Innan läggdags blir det lite inbetalning för nästa frysförsök. 11000:-, bye bye! Hoppas, hoppas att det är värt pengarna denna gång!
Jag är glad för att vi bor i södra Sverige. Hade vi bott i Norrland så hade vi varit ruinerade nu! Verkligen orättvist!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar