tisdag 4 oktober 2011

Tack!

Tack för era fina kommentarer!

Idag är jag hemma från jobbet. Jag brukar arbeta dagen efter äggplock men idag mådde jag inte alls bra. Vid mina fyra tidigare äggplock har jag haft ont samma dag, men inte så mycket besvär dagen efter. Igår mådde jag hyfsat men i morse vaknade jag av värk i underlivet. Märkligt! Det gjorde riktigt ont så att jag blev illamående. Ringde kliniken som tycke att jag skulle vila, dricka vatten och ta smärtstillande. Jag kunde tillslut somna om och vaknade mindre smärtpåverkad. Mår nu betydligt bättre. Kliniken ringde upp och hörde hur jag mådde, fint!
Förmodligen blir det insättning imorgon om de överlever. Verkar inte bli någon blastocystodling denna gång.

2 kommentarer:

  1. Hej!!

    Stort grattis till den stora skörden :) :)

    Tråkigt att läsa att du har haft ont idag, men skönt att det känns lite bättre nu!

    Jag håller tummanrna för att många av äggen är befruktade så att ni får tillbaka ett tipptopp imorgon och massor till frysen!!

    Kram!

    Charlotte (litesiandso)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Charlotte.
    Jag hoppas turen vänder för oss båda!
    Kram

    SvaraRadera