söndag 26 juni 2011

Obs! Ett till depparinlägg!

Midsommarafton blev faktiskt mycket lyckad. Vi mötte upp några vänner på havet som vi trodde skulle åkt på annat håll! Så dagen bjöd på sill, potatis, vin, sång och mycket skratt! Även solen tittade fram flera gånger! På kvällen blev det grill och mera vin!

Även om helgen blev lyckad så känner jag mig åter ledsen idag. Sambon har åkt iväg för att arbeta borta under veckan. Idag har jag mest sovit och läst ute på balkongen i solen.

Usch, jag hoppas nedstämdheten snart försvinner. All min kraft och min glädje över att sommaren var på väg i maj är som bortblåst! Efter senaste försöket har det inte blivit som jag tänkt mig. Att jag skulle försöka leva i nuet och uppskatta livet mer! Det känns som dagarna åter bara går utan att jag gör något vettigt av dem!

2 kommentarer:

  1. Även om man skall försöka tänka på att njuta av livet medan det passerar så måste man få tillåta sig att deppa ibland. För vi har det faktiskt tufft, det kan man inte förneka!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera