måndag 15 augusti 2011

Kliniken

Första dagen på jobbet idag. Gick bra. Hade inte mycket inbokat så det blev en lugn start! Jag försökte få tag på kliniken idag för att planera behandlingstart. Ringde dem flera gånger på deras telefontid mellan 9-11. Kom varje gång till telefonsvararen som meddelande att det nu var många som ringde och bad mig ringa senare. Så jag ringde, ringde och ringde. Vid 10:30 gav jag upp och kopplade mig vidare till växeln. I växeln sa de att de inte hade sett någon som arbetade på kliniken idag. Mycket märkligt och frustrerande!

3 kommentarer:

  1. Nämen! Vad är det för fasoner?! Det är så sjukt irriterande när man ringer under telefontid och det inte är någon som svara. Eller ännu värre det slår igång en telefonsvarare som meddelar telefontiderna...
    Du får på dem igen imorgon och hoppas på bättre lycka!

    kram

    SvaraRadera
  2. Mycket irriterande! Imorgon ligger jag på igen för är det någon särkild egenskap i denna processen som är bra, så är det att vara ENVIS! (Har förresten redan mailat dem också och påpekat det märkliga att de uppger att många ringer när det inte är någon som arbetar).
    Kram

    SvaraRadera