måndag 5 september 2011

Målet avklarat!

Är nu igång med sprayandet! Har inte så mycket att skriva om detta, förutom att det nog blir sista gången jag genomför denna procedur även om vi inte lyckas. Som det känns nu så tror jag inte att jag pallar fler försök (förutom frysförsök om det blir några till frysen). Jag tror att jag behöver börja leva igen och återuppta någon form av nytt liv. Vet ej forfarande hur.

I helgen sprang jag tjejmilen och uppnådde mitt mål med att springa under timmen. Det känns bra. Jag hade kramp i underbenen de första 4 kilometrarna men det släppte sedan. Men igår och idag har jag haft träningsvärk som heter duga. Benhinnorna har också gjort sig påminda.

Nu måste jag försöka hitta något nytt mål!

3 kommentarer:

  1. Kul att höra att ni är igång!

    Bra jobbet med tjejmilen! Ett fin flow nu! Nu hoppas vi att detta håller i sig! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Som jag sagt förut, jag beundrar verkligen er styrka. Underbart att läsa att ni är igång!
    Kram!

    SvaraRadera